אחד הדברים הגרועים ביותר שיכול לקרות כאשר בעל רכב נועל את המפתחות שלו ברכב הוא שאינך יכול להגיע לשירות המנעולן בתל אביב והסביבה, כך שמציל חיים שיהיו בידך כמה כלים כדי לעזור לעצמך. מנעולן בתל אביב ישתמש בכלים כגון Slim Jim, Wedge Automotive Lock Pick, Long Reach Tool ואוטו ג'יגלר כדי לסייע במגוון בעיות רכב. הקפד להצטייד במכונית בכמה צרכים בסיסיים שיעזרו לך כשאתה זקוק לה להיכנס ולצאת מהמכונית.

הרבה מנעולנות דורשות כלים

כדי להפוך את הדברים לקלים יותר. הכלים הדרושים לך כדי להפוך למנעולן בעיר הגדולה תל אביב כוללים מכונות כרסום למפתחות להכנת מפתחות ושכפול, אחזור קוד תוכנה, בחירת מנעולים ומגוון כלים קטנים יותר. רשימה זו מתארת את הכלים הבסיסיים של שירות המפתח ואת הציוד של שירות המפתח, הדרושים כדי להתחיל ביישום שירותי מפתח משותפים.

ככל שאתה מרחיב את כישוריך ומתחיל להציע שירותים נוספים, יש צורך בכלים נוספים. להלן מספר כלים בסיסיים בהם יכול מנעולן להיכנס לעסק שלו, המפורטים באלפבית.

הכלים בסט זה הם 9 כלי סחיטה צדדיים

3 כלי קרס צד, 2 מפתחות הברגה וכלי הידוק לרכב. סט זה מגיע עם ערכת כלים בת 15 חלקים, תיק נשיאה, מנעול תרגול ברור, 2 מנורות מפתח והוא עשוי נירוסטה איכותית. במשלוח כלולים 4 להבי נירוסטה, להב מסור אחד, 2 להבי ספירלה (1 מ"מ ולהב ספיראלי אחד) ו -12.7 מ"מ.

אנו מציעים מבחר נרחב של כלי מנעולן רכב נייד ואיכות מנעולים עשויים מהחומרים המשובחים והעמידים ביותר. בדוק את מבחרנו היום כדי למצוא את בחירת המנעולים היעילה, היעילה והבטוחה ביותר עם מערכת כלים באיכות גבוהה.

מנעולנים מקצועיים זקוקים למגוון כלים ואביזרים המאוחסנים בארגז הכלים שלהם

כדי להקל על העבודה. אנו מחזיקים מגוון רחב של כלים לבחירת מנעולי רכב ומוצרים אחרים שהופכים אותם למגוון מותגים וקטגוריות. כאשר מחליטים איזה ציוד לרכוש, חשוב לקנות מיצרן מכובד ולקרוא ביקורות ומשוב משירותי מפתח מבוססים.
למידע נוסף בתחום של ציוד פריצה למנעולן מומלץ לבקר באתר manulan-tlv.co.il

מנעולנים צריכים להשקיע הרבה כסף בכלים ובציוד שהם צריכים להשתמש בהם במסחר. זה עוזר להכיר את הציוד לפני בחירתו. אם מנעולן מתחיל בקומץ כלים ככל שהעסק גדל, עליו להיות מוכן להשקעה גדולה יותר.

מנעולן בתל אביב צריך מפתחות

בחירות, סט סיכות, סט תקעים וכמובן מספר סוגים של מנעולים. שירות מנעולן צריך להיות מסוגל להשתמש במגירות, מחזיקי מפתחות ומגדלי מפתחות בכדי לשמור על הפעלה של מפתחות שונים המשמשים שירותי מנעולן ברחבי העולם. אלה עוזרים לארגן מפתחות ולייצר חותכי מפתחות מ -6 סוגים שונים.

אם אתה עובד כמנעולן באזור תל אביב למגורים או מסחר או כמומחה בתחום תחזוקת הבנייה והאבטחה

בהכרח תתבקש לחפור מפתחות שבורים ממפתחות במקום כזה או אחר. מחלץ המפתחות הפגום שלך הוא חלק בלתי נפרד מערך כלי המפתח ומשמש שירותי מנעולנים מקצועיים בתל אביב רבים. אם לא מתרחשת שבירת מפתחות במנעול במהלך נעילה, יש צורך בחילוץ מפתחות שבור.

כלים לפתיחת מכוניות אינם מיועדים למכוניות שנועלות את עצמן

אך הן מאפשרות לך לפתוח את דלתות המכוניות. הכלים לפתיחת מכוניות כוללים טריזים אוויריים, מלכודות, חכות דיג, פותחי דלתות רכב, רטט מפתחות והאמור לעיל. גם אם המנעול על המכונית אינו מוסר, דלת המכונית נפתחת בעזרת כלי פתיחה, כך שתוכל לבצע את העבודה עבור הלקוח שלך.

אקדח לנעול מנעולים

הוא כלי יד לבחירת מנעולים בכיוון המתאים לאלץ את סיכת הנעילה. למרות שזה לא כלי הכרחי למנעולנות, זה יכול להיות שימושי להחזיק אותו בארגז הכלים שלך, מכיוון שהוא יעיל יותר בבחירת מנעולים, מכיוון שהוא אינו צריך להיות מטופל על ידי מפעיל אנושי. אם נקרא שירות מנעולן מתל אביב לשמירה על מנעול על דלת עם תיבת מכתבים, ייתכן שיהיה יתרון אם תיבת המכתבים תהיה בשירות המנעולן.

תל אביב

המכונה גם אצבע מרגישה, הוא כלי המשמש את עובדי המנעולים המקצועיים לאסוף ולפתוח מנעולים. סיכה מחודדת הפעילה מומנט לתקע כדי לשמור על הפינים המחודדים במקומם. נדרשת זוג פינצטה לתיקון מנעולים, הסרת חלקים שבורים ומפתחות מהתקע.

מוצר מיוחד זה יכול לשמש ככלי בטיחות בעבודה בחללים סגורים קטנים. הוא מספק תצוגה מוגדלת של האובייקט לעיבוד, ומקטין את הסבירות לטעויות ותקלות.

כלי לטווח ארוך

אחיזה קטנה, טריז משאבה איכותי, צמד אחיזות ו טריז לא מרינד. אלה משמשים ברכבים לפתיחת הדלת ללא מפתח (כלומר אם המפתח אבד או ננעל במכונית). אינדיקטור מפתח – המפורסם ביותר מבין המדדים הקריטיים של החברה הוא סולם פין 4.

צפה בסרטון הקרוב שלי להוראות מפורטות כיצד להשתמש בכלים מרכזיים ובמנעולי מפתחות

הצטרף לאימון מר מנעולן שלי, קורס שירות מנעולן מעשי בן 5 ימים והדרכת שירות מנעולנים מקוון עם טרי ווין ייטס (BA, Hons Criminology), שירות מנעולן מדור שלישי עם ניסיון של למעלה מ -25 שנה. להלן הערכה אישית שלי של מקדחי חור המנעול, כלי יד וארגזי כלים.

יש להם את שלוש המכונות המסורתיות את מכפיל המפתחות הבסיסי

 

את מכונת מפתחות הכפולה של הלייזר ואת מפתחות הבר ואת מכשיר ה- Miracle A9 או SEC E9. רשמנו אותם כאופציונליים מכיוון שהם אינם דורשים רכב נייד ותוכלו להשתמש ב- A9 ו- E9, אך כולם מרוויחים מנעולנות מכיוון שאפשר לחתוך את המפתחות אם יש לכם מכונת חילוף על הכביש. לדעתי, ה- SEC e9 הוא מכשיר שירות המנעולן בתל אביב החשוב ביותר כשאתה בעסק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *