מועדוני חופשה של סאנשיין היא רשת מלונות יוונית המציעה חופשת קיץ נפלאה בשלושה מהאיים היפים ביותר ביוון, שם הם מחזיקים ומפעילים מלונות ואתרי נופש בהם האורחים יכולים באמת ליהנות מהחיים בבתיהם. רודוס מציעה את המיטב משני העולמות, עם מגוון רחב של מלונות, מסעדות, קניות, בילויים ובידור.

בקיץ יש טיסות יומיות בין רודוס לקסטלוריזו, ויש מעבורות מפיראוס, אך לעיתים קרובות המקום בו זול יותר.

אם אתה רוצה לצאת לחופשה

עליך לשקול את התכונות והיתרונות העיקריים של כל אי כדי להחליט לאן עדיף להגיע. כדי לענות על השאלה הטובה יותר, ענה תחילה על שאלה זו ואז תצטרך לשקול את כל האפשרויות עבור כל אחד מהאיים כדי לקבוע לאן אתה נוסע לרודוס או לכרתים. עדיף לך לנסוע לרודוס או לכרתים?

אם אתה רוצה לבקר בכל אי אחר

עיין ברשימת האיים הטובים ביותר ביוון והאיים הפופולריים ביותר ביוון. מידע נוסף על Rhodescheck ניתן למצוא בקטע "עשה את הדברים הטובים ביותר בעיר העתיקה של רודוס." תסתכל על האיים הטובים והיפים ביותר ביוון שאתה צריך לבקר השנה.

רודוס גם מחוברת היטב עם שאר יוון וים התיכון ו הים האגאי

ניתן להגיע לאיים פופולריים כמו רודוס, קורפו, כרתים, מיקונוס וסנטוריני משדה התעופה הבינלאומי אלפתריוס וניזלוס. חבילות אי יווניות פרטיות יכולות לטוס גם מאתונה, אתונה – פיראוס, קוואלה, סלוניקי, אירקליון וקאלימנוס.

כשאתם מתכננים את החופשה שלכם

בין אם זה מוקדם או מאוחר, עליכם בהחלט לחשוב היכן מזג האוויר שקט יותר והיכן תישארו. בעוד שבאיים הגדולים של כרתים (רודוס וקורפו) יש הרבה מה לעשות, עדיף לבקר בהם בעונה נמוכה, מכיוון שיש להם את מזג האוויר הטוב ביותר ואת הנופים הציוריים ביותר של הים התיכון והאגאי. כדאי גם לשקול כיצד להגיע מכרתים לרודוס, אם כי זה עשוי להשפיע על אפשרויות הנסיעות והלינה בכרתים.

כרתים ורודוס הם איי יוון הפופולריים ביותר לביקור

אך אנו ממליצים לבקר באיים אחרים פחות מוכרים אם יש לך זמן. האיים הקיקליאדיים הם בהחלט אחד המקומות הטובים ביותר בעולם להירגע בעונה שלא. ברצוננו להציע לך לעשות קפיצות איים יווניות ולבקר בכרתים וברודוס, ובהחלט היינו מציבים את רודוס וכרתים בעשרת המובילים שלנו באיי יוון הטובים ביותר לחופשות שלך.

נופשים המעוניינים לברוח מהמוני התיירים ברודוס ובמיקונוס ימצאו מקלט באיים הציוריים הללו

בהם יש הרבה הרפתקאות. תוכלו לראות את מקום הולדתו של הדמוקרטיה, להירגע בחופי כרתים, ליהנות מיופיים של איי הקיקלאדים המפורסמים ביותר ולטייל בעיר מימי הביניים רודוס.

כרתים

היא הגדולה באיי יוון בו תמצאו לא מעט אטרקציות בכרתים שאסור להחמיץ.
כדי לשמוע עוד פרטים נוספים אודות מה עדיף רודוס או כרתים ואטרקציות ברודוס ניתן לגשת לאתר fiesta.co.il

הפלגו באיי יוון לנמלים היפים והמרתקים בעולם, כולל מיקונוס, אתונה, כרתים, סלוניקי, פיראוס, קרפטוס והים האגאי. אם אתה רוצה לראות תיירים, זה זמן נהדר לבקר בו מכיוון שהוא אחד היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר ביוון.

יש צורך כמובן לראות את רודוס המדהימה ביותר, אך יש מגוון אפשרויות שיש לאי ורק הרצון וההעדפה של האורח תלוי בתיור. כרתים או רודוס הם הטובים ביותר, זו רק בחירה שהיא טובה יותר, היא שלך ותלויה רק ברצונותיך והעדפותיך כאורח.

אם אתה מחשיב את קרפטוס גיאוגרפית

כדאי לכלול את רודוס וכרתים כמו גם את האיים הסמוכים כטיול יום בטיול. לינדוס ורודוס הם בחירה טובה עבור רוב האנשים המחפשים סוג של אדריכלות יוונית מסורתית. אם אתה הולך לאנדרוס או אולי לטינוס, למיקונוס או לטינו, תצטרך לבחור באחד או בשניהם, אבל זה יהיה נהדר אם תנחת באתונה ותעזוב את שני האיים באותו יום. כדי להגיע לרודוס או לפארוס, יהיה עליכם לטוס מאתונה, וכדי לעשות את שניהם, תוכלו לקחת מעבורת לכרתים או ללכת לצד השני של האי ולנחות באתונה. עם זאת, אם אתה רוצה לנצל את זמן המעבורת הקצר ולהגיע בסירה או ברכב, myk onos היא האפשרות הטובה יותר מכיוון שהוא קרוב יותר לשדה התעופה באתונה וזול בהרבה.

רודוס היא יעד נהדר לטיול יום עם פעילויות רבות שיעסיקו אתכם 4-4 ימים. סנטוריני הוא האי הטוב ביותר ביוון בעונת החורף כשעוד יש הרבה מה לעשות, אך זו המיטה הטובה ביותר בחורף ובעונת החורף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *