קרדיט תמונה FREEPIK

יום הולדת חוגגים פעם בשנה וכל הורה בחודש של יום ההולדת של הילד שלו מתחיל לחשוב איך הוא הולך להפתיע אותו, האם יערוך לו מסיבה עם הגן או הכיתה, מה יהיה במסיבה הזו וכמה כסף הוא הולך להשקיע על זה. הלכנו לבדוק עם פורטל קרמל, המומחים באטרקציות מגניבות לכל מטרה וגם ליום הולדת, על תכנון יום הולדת קסומה במחיר משתלם וגילינו את מערכת השוברים הייחודית שלהם שעליה נדבר בכתבה הבאה.

מה חשוב לקחת בחשבון כאשר מתכננים יום הולדת?

תכנון יום הולדת יכול להיות מאתגר כאשר אין מפה שעוזרת לכם לארגן את כל הפרטים הקטנים. אם רוצים להפוך את תכנון יום ההולדת לפשוט יותר, כדאי לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים שמרכיבים את האירוע. תחילה יש לפתור את הסוגיה העוסקת בסגנון יום ההולדת. שבו עם הילד ושתפו אותו בהתלבטות של יום הולדת עם החברים או בילוי משפחתי משותף. אחרי שתעברו את החלק הזה, יהיה לכם קל יותר להתמקד. השלב הבא יהיה לבחור את שעות יום ההולדת או הבילוי המשפחתי והגדרת התקציב שאתם מעוניינים להשקיע. מהרגע שסיימתם לענות על השאלות הללו, כל מה שתצטרכו לבצע כעת זו כניסה לפורטל קרמל שמרכז בתוכו מגוון רחב של אטרקציות ובתי עסק עבור יום ההולדת. שיטוט קצר בפורטל יעלה לכם עשרות רעיונות שתוכלו לבחור מתוכם.

מתנפחים, האטרקציה שתהפוך כל יום הולדת לאטרקטיבית

האטרקציה שילדים בגילאי גן ובית ספר יסודי הכי אוהבים היא מתנפחים. האפשרות לקפוץ על המתנפח הצבעוני עם מים או בלי מים, הופכת את האירוע לכיף גדול עבור כולם. אין ספק שכיום מתנפחים לילדים זו אחת האטרקציות היותר מובילות עבור ימי הולדת. אצלנו בפורטל קרמל תוכלו למצוא מגוון רחב של בתי עסק המציעים עבורכם את האטרקציה הזו במחירים משתלמים במיוחד.

להשכיר את המתנפח ולתפעל אותו בעצמכם

הטרנד החזק ביותר עבור אטרקציית המתנפחים כיום היא מתנפחים להשכרה. רובנו מכירים את המתנפחים שמוזמנים למקומות ציבוריים ויש יחד איתם מפעיל. כיום ניתן להשכיר מתנפחים המיועדים לגינות פרטיות ללא מפעיל במחירים מעולים. הורי הילד מתפעלים את המתנפח בעצמם ומחזירים אותו לאחר סיום יום ההולדת. בצורה כזו המתנפח לא עולה יקר מידי כי אין עלות של כוח אדם. כמו כן, ניתן להיכנס למערכת השוברים החדשה של פורטל קרמל ולקבל את האטרקציה הזו במחירים טובים יותר.

נעים להכיר, מערכת השוברים וההנחות של פורטל קרמל

בשנה האחרונה פורטל קרמל הקימה מערכת שוברים חדשה שתאפשר לכל משפחה להירשם אליה ולקבל הנחות וקופונים לאטרקציות ובתי עסק מגוונים. תוכלו למצוא במערכת אחוזי הנחה משמעותיים המתקרבים בחלק מהמקומות ל-50%. פורטל קרמל מרכז בתוכו כבר שנים מידע על אטרקציות מגוונות ובתי עסק רבים והכנסת המערכת היא צעד מבורך שיאפשר לכל משפחה שתירשם לאתר להנות מהנחות אלו. אם עד היום חיפשתם חברים שיש להם מועדון צרכנות המקנה הנחות, אתם כבר לא זקוקים לכך. בפורטל המגוון הוא כל כך רחב, ההנחות מעולות והוא נגיש לכולם. עם מערכת השוברים אתם יכולים לתכנן יום הולדת משתלמת במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *