מאמר זה מתאר כמה מהצעדים החשובים ביותר שעליכם לנקוט בעת חיפוש עבודה בישראל. אם אתה חושב על מעבר דירה, גם אם אתה כבר בישראל, 6 הטיפים האלה הם מה שאתה צריך כדי למצוא עבודה בהודו. לפני שתתחיל לחפש עבודה או שתתחיל במעבר ממגורים ועבודה בחו"ל לישראל, עיין בדף חיפוש עבודה. בקרו בבלוג העבודה הישראלי החדש שלנו, בו תוכלו לבקר אותנו, להודיע, לשאול שאלות, לדון ולכתוב על נושאי עבודה ועבודה מעניינים רבים.

אתר זה בעברית לחלוטין ואם אתה יכול לדבר בו

זהו משאב נהדר למחפשי עבודה בישראל ובמדינות אחרות. זה מקל על מציאת עבודה, מכיוון שרוב המגייסים הישראלים מצפים לכישורי עבודה בעברית. כמו כן יקל עליכם לקבל אישור עבודה ממשרד הפנים. הרשויות הישראליות מתמודדות עם האתגר הגדול של האצת תהליך קבלת אשרות העבודה בשל צרכי הביטחון הישראליים, המחייבים בדיקות רקע לפני הכניסה.

אם אתה מגיש בקשה להיתר עבודה וויזה

עליך להגיש בקשה ראשונה למשרד המסחר, התעשייה והעבודה הישראלי. באישור מחלקה זו של ממשלת ישראל, אישורי העבודה ניתנים והעובד יכול לנסוע לישראל ולהתחיל לעבוד בחברה. היתר העבודה הישראלי תקף לשנה וניתן לחדש אותו לאחר מכן, לאחר מכן העובדים ימשיכו להתגורר ולעבוד בישראל.

אם אתה עדיין בישראל, זו תוכנית טובה ליצור קשרים מקוונים ולנסות לעשות ראיון. אתה עדיין יכול להיכנס למדינה בוויזת תייר ולהגיש את בקשת הוויזה שלך לפחות 30 יום לפני הגעתך המתוכננת לקונסוליה הישראלית הקרובה.

אם אתה נמצא באופן קבוע או זמני או פשוט רוצה להרחיב את האופק המקצועי שלך, חפש עבודה בחו"ל, למשל בישראל. אם אתה עובד עבור Google בקליפורניה או בציריך, תוכל לנסות לעבור לגוגל ישראל או אם אתה עובד אצל Google מקליפורניה לציריך.

סוכנויות תעסוקה יכולות גם לעזור לכם למצוא עבודה

אך רבים משירותיהן זמינים רק במהלך שהותכם בארץ. אם אתה מוכן להיות פרואקטיבי בחיפושך, אתה יכול להשתלב באחת מסוכנויות התעסוקה הישראליות הרבות, כל עוד יש מי שמחפש אותן באופן יזום.

אם אתה עובד בישראל

מיד תתחיל לברר על כך ותמצא חברים עם אנשי קשר שיוכלו לעזור לך לעבור למשרה מלאה או לשכר בהמשך. חברות ישראליות עובדות כעצמאות או אצלן, ועם אתר כמו Xplace אתה יכול לעבוד איתן היום. הירשם ל- JobMob באמצעות RSS או דוא"ל ועקוב אחרינו בפייסבוק ובטוויטר כדי להגיע בהישג יד לטיפים שלנו לחיפוש עבודה בישראל.

אם אתה עדיין בארה"ב

תצטרך להקדיש זמן להכנת הבקשה שלך, וזה מאוד לא סביר שתצליח אם אתה מתכנן להיות בישראל יותר משלושה חודשים לפני הראיון שלך להתחיל לעבוד . עיין במדריך שלנו למציאת עבודה בכל מדינה בעולם. אם כבר עברתם לישראל, תוכלו לנצל את ההזדמנויות הטובות ביותר למצוא עבודה, גם אם היא נמצאת במדינה אחרת משלכם.

לכן הגיוני להגיע תחילה לישראל עם אשרת תייר ואז למצוא עבודה ולהגיש בקשה להיתר עבודה

זה לא חוקי שהגולים עובדים ללא אשרת עבודה, מכיוון שצריך לעבוד בכדי להתחיל לעבוד בישראל. יש להגיש בקשה לאשרת עבודה ישראלית על מנת לקבל אותה, והליך הגשת הבקשה לכך מתבצע בשיתוף פעולה עם המעסיק של העובד הזר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *