במדינות רבות עובדים עובדי משק בית בעבודה סדירה. עובדי משק בית המתגוררים בבית זכאים לחופשה שנתית של 15 דולר ליום לפי סעיף 22 לחוק רישום עובדי הבית, ביטוח לאומי ורווחה 2008. הצעת החוק תספק פנסיות, דמי לידה וחופשה שבועית בתשלום לעובדי בית רשומים. .

חוק עובדים במשק בית

סעיף 23 לחוק עובדים במשק בית ביטוח לאומי ורישום רווחה משנת 2008 מציין כי כל אדם שמתעלל בעובד בית או בילד, ייענש במאסר של לא פחות מחצי שנה ויוארך לתקופה של 7 שנים. ו / או קנס . שכר עבודה המועבר על ידי מעסיקים אמריקאים או זרים לזרים המתגוררים בארצות הברית כפוף לשומות מיסוי לביטוח לאומי ולמדיקר ואותם כללים חלים על אזרחי ארה"ב.

על השכר שמשלמים זרים תושבי חוץ המועסקים על ידי מעסיק אמריקני או זר בארצות הברית חלים בדרך כלל מיסי ביטוח לאומי ומדיקייר עבור שירותים הניתנים על ידי זרים תושבי חוץ בארצות הברית, למעט חריגים מסוימים על סמך מעמד שאינו עולה. המועסקים על ידי ממשלות זרות פטורים ממסים על ביטוח לאומי אם תפקידם לנהל עסקים רשמיים מטעם ממשלות זרות. עובדי ממשלות זרות, משפחותיהם ועובדיהם פטורים גם מהמשכורות שמשלמים להם האריסטוקרטים כעובדי ממשל זרים בתפקידם הרשמי.

זיכוי מס הכנסה ושכר טיפול בילדים מועבר כהחזר תשלומי FICA ו- SECA לעובדים בשכר במטרה למזער את ההשפעה של מיסי הביטוח הלאומי על עובדים בשכר נמוך עם תחילת התוכניות לביטוח לאומי שולמו עובדי המקום והמדינה לתכניות פנסיה ממלכתית, אך הם לא חויבו במס על הביטוח הלאומי. אלה המועסקים על ידי ממשלות זרות, בין אם הם עובדי בית או מטפלות במשפחה, עדיין חייבים לשלם מיסי ביטוח לאומי גם אם הם עובדים אצל אותה ממשלה זרה.

השכר והשכר של הביטוח הלאומי כפופים לחלק של הביטוח הלאומי במס

ה- FICA מעסיקים מנכים מיסים בביטוח לאומי ובמדיקר מהשכר המשולם על ידי העובדים "שכר שעתי. מס הביטוח הלאומי הוא 12.4%, מתוכם כמחצית משלם המעסיק והשאר 6.2% על ידי העובד בניכוי שכר. במקרה של עצמאיים וקבלנים עצמאיים, הם אחראים על כל מס הביטוח הלאומי. חלק המסים שגובים שכירים מהביטוח הלאומי נקרא מס קרן נאמנות, והמעסיקים נדרשים לשלם אותו מס קרנות הנאמנות הוא בראש סדר העדיפויות והוא החוב היחיד שחברות וחברות LLC מטילות על מנהליהן ומנהליהן כחבות אישית.

אם אתה משלם 2,300 $ ומעלה בשנת 2021 כמשרת בית' טבח, גנן או עובד משק בית אחר, עליך לנכות תשלום ביטוח לאומי ומדיקרייר מהשכר שלך ולדווח על מידע זה למינהל הביטוח הלאומי (SSA) ולשירות ההכנסה הפנימית (IRS). עליהם גם לבצע תשלום ביטוח לאומי או מדיקר לכסות את הניכוי. מס הרפואה של 14.5 אחוז מנוכה משכרך עד למגבלה השנתית. בשנת 2015 תוכלו להרוויח זיכוי של 1,220 דולר, עד לכל היותר ארבע נקודות זכות בשנה.

ביטוח לאומי הוא חובה עבור רוב שכירי החברות, עבור עובדי משק בית יש להעביר תשלום חובה לביטוח לאומי באופן מקוון או בסניפים הקיימים, אנשי הכוחות המזוינים ועצמאים המשתתפים בו. יתר על כן, עובדים פדרליים, כולל חברי הקונגרס וכאלה המכהנים מאז 1984, מכוסים בתוכניות פנסיה ופטורים ממסים על הביטוח הלאומי. עם זאת, עובדים בעלי הכנסה גבוהה אינם פטורים, שכן ביטוח לאומי הוא חלק מהכנסתם.

שתי קבוצות אינן כלולות בביטוח הלאומי עובדי רכבת שעבודתם מכוסה על ידי חוק פנסיות הרכבת ועובדים פדרליים שמשלמים בתכנית הפנסיה לשירות הציבורי לפני 1984 (CSRS). תנאי הכיסוי המיוחדים חלים על קבוצות אחרות כמו מתמחים בבתי חולים, עובדי משק, חברי סדרי דת, סטודנטים, אחיות, ספקי עיתונים ועובדי בית. אם תקבל הטבות, על המינהל לביטוח לאומי (SSA) לקבוע את זכאותך. אם אתה מבוטח, עליך לדעת למה לצפות בתלוש המשכורת שלך.

אנשי צוות של ספינות וכלי טיס אמריקאיים המשרתים בארצות הברית חלים במס ביטוח לאומי ומדיקר, אנשי צוות הספינה והמטוס פטורים אם הספינה או המטוס הם ספינה זרה, מעסיק או מעסיק זר והשירות ניתן בארצות הברית. מס ה- FICA ישולם על שכר המשולם עבור שירותים הניתנים על ידי עובד אשר על פי מס הכנסה, הוא תושב כדין במדינה, ללא קשר לאום או מקום מגורים.

מועצת הפנסיה האמריקאית לרכבת היא רשות עצמאית במסגרת הרשות המבצעת שנוצרה בשנת 1935 של ממשלת ארה"ב [75] המנהלת את תוכנית הביטוח הלאומי המספקת הטבות פנסיה לעובדי הרכבת האמריקאיים.

 
על מנת לראות עוד מידע בתחום של תשלום חובה ביטוח לאומי עבור עובד משק בית מומלץ לבקר ב-

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *