טנריף היא אחד האיים הקנריים המפותחים ביותר ומציעה מגוון פעילויות לטעמים ותקציבים שונים. ההחלטה לגבי מה לעשות על האי, אם לבקר באי אידילי בו תוכלו ליהנות ממזג האוויר הטוב כל השנה, היא הדבר הראשון שצריך לעשות לפני שתחליטו מה לעשות בשאר זמנכם באיים הקנריים או אפילו בכל ימות השנה.

אחת הדרכים הטובות ביותר ליהנות מטנריף עם המשפחה

היא ללא ספק פארק סיאם, הממוקם באתר הנופש הפופולרי קוסטה אדחה. אם אתם מטיילים עם ילדים, זהו מקום חשוב לבקר בו ואחד המקומות האהובים עליהם. אתר הנופש החופשי הפופולרי ביותר באי, חוף סנטו דומינגו, ממוקם על קוסטה אדג'ס וזה דבר טוב לעשות עם המשפחה.

כדי למצוא את הדרך הטובה ביותר לתכנן את האי שלך – קפיצה לאיים – אתה יכול לארגן אותו באתר מועצת התיירות של טנריף. תוכלו גם לארגן את הקניות באחד מאזורי התיירות הפופולאריים ביותר בטנריפה, כמו סנטו דומינגו או על החוף.

שלום, באיים הקנריים יש כמעט כל מה שאתה צריך לדעת על טנריף ושארם. אם אתם מחפשים מידע נוסף על הפעילויות המופיעות כאן, אז האינטרנט של Tnerife הוא מקור נהדר. הערה: אם ברצונך לעיין בדף הכללי של Tenersife כשתעזוב, הודע לי מתי אנו עוזבים.

לקבלת השראה נוספת

עיין במדריך הטיולים שלנו לפורטנטוונטורה או בדוק ביעדי jet2holidays שלנו לאיים הקנריים. היה מטייל, לא תייר, יש הרבה דברים נהדרים לעשות בטנריף, אך קודם כל הנה כמה טיפים לאלו מכם שלא מכירים את היעד הנפלא הזה. אנו מקווים שמצאת רשימה זו של 25 דברים שצריך לראות ולעשות כדי לתכנן את טיולך בטנריסה ובשאר האיים הקריביים התחלה טובה לחופשה שלך. לקבלת השראה נוספת, הקפד לקרוא את המדריך שלנו לכל יעדינו באיים הקנריים ולמידע נוסף על תוכניות החופשה שלנו, בקר כאן.

לאחר שהתגוררנו בטנריף במשך 5 חודשים

רצינו לגלות כמה מהמקומות הטובים ביותר לבקר כאשר אתה מטייל שם, כולל כמה אבני חן נסתרות פחות מוכרות. בקרו בסיור העיתונאים שלנו באתר Jet2.com וגלו את הפעילויות הרבות המהנות והייחודיות בטנרסיף.

במהלך שהותכם בטנריף, עליכם לבקר באיים שכנים כמו קנקון, לה פלמה והאיים הקנריים. Jet2Holidays יבלה את חמשת הימים הבאים בטיולנו בטנריסיף בביקור בפלאיה דל סול, החוף הגדול והפופולרי ביותר בעולם.

טנריף, גראן קנריה, לנזרוטה ופורטוונטורה הם היעדים הפופולאריים ביותר עבור המבקרים. ארכיפלג יפהפה זה מורכב מהאיים הקנריים, לה פלמה, קנקון והאיים הדרומיים ביותר של ספרד.

גראן קנריה

היא הגדולה באיים הקנריים ומציעה משהו לכל אחד. בלנזרוטה אין כמה תיירים כמו טנריף וגראן קנריה, אבל אתם תצפו לטוס לשם. רוב האנשים מגיעים לטנריסה לשדה התעופה הגדול מבין שני, שדה התעופה טנריף דרום, הידוע גם בשם טנגו דרום או ריינה סופיה. ברגע שאתה מגיע לטנריף, עלה לאוטובוס, לאוטובוס או לשכור רכב (או לשכוח אותו ולהיכנס לרכב שאתה יכול לשכור). בטנריף דרום תועברו משדה התעופה לעיר טנגו דרום או ריינה סופיה, בירת האי.

לטנריף יש קו החוף הארוך ביותר באיים הקנריים

עם למעלה מ- 200 קילומטרים של קו חוף שנע בין צוקים ומפרצונים מחוספסים בצפון לחופים חוליים, וולקניים בדרום. אטרקציות טבעיות, כולל ביקור בפארק הלאומי גארג'ונאי (הרפתקאות G ייקחו אתכם לשם), נחשבות לאחד מאזורי הטבע היפים ביותר באי ויעד תיירותי פופולרי.

האודיטוריו דה טנריף

המכונה "סידני האטלנטי", הפך לסמל האדריכלי של האי ובו הפרלמנט של האי הקנרי. הוא נחשב לבניין המודרני ביותר באיים הקנריים ומאז הפך לסמל של טנרסיף ובירתו. האודיטוריום הוא מרשים ויעד תיירותי פופולרי עם מספר מסעדות, ברים, חנויות ובתי מלון.

יש הרבה מה לראות ולעשות בטנריף

במיוחד בצפון האי, אבל אפשר גם לבקר בצפון טנריף במהלך היום מהדרום. הייתי ממליץ להישאר בצפון טנריף כמה ימים ואפילו להישאר כאן במשך כל החג. זה נחשב למקום הכי טוב לביקור ושווה ביקור בהחלט, אני ממליץ עליו מכיוון שהוא גם אחד המקומות האהובים עלי באירופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *