במהלך ביקורי הרבים באילת לאורך השנים, הצלחתי לבנות חובה לראות – עיין ברשימת הדברים שצריך לראות ולעשות לפני ביקור בעיר הדרומית ביותר בישראל. אם אתה רוצה להזמין טיול שלם של יום בסיני (כאן) או לראות כמה דברים מרגשים ועוצרי נשימה שאתה יכול לעשות בים התיכון, עם שנירקול וצלילה, המדריך הזה כולל הכל בשבילך. ריכזתי מדריך קצר לכל הדברים שראיתי ועשיתי באילסת, ואזמין כאן את כל טיולי היום שלי לסיני, כמו גם שהייה של יומיים בירושלים וחופשה בת שבוע בתל אביב. .

אם יש לך קצת יותר זמן ואתה רוצה לראות אזור אחר לגמרי במזרח התיכון

אני מציע לך לבקר באילת בישראל. זהו גם הבסיס המושלם לביקור בפטרה בירדן ובסיני במצרים, שם תוכלו ללון במלון נחמד הנמוך מ- $ 50 ללילה בסיני. מאילסאת תוכלו לעשות יום טיול בקלות לפטרה, שם תוכלו לגלות את העולם הנבטי העתיק.

אם ברצונך לחקור את העולם הימי המגוון של ים סוף

אך צלילה או שנורקלינג אינם עניין שלך, בקר במצפה התת ימי של קורל ביץ '. אם אתם מעדיפים לשנרקל, שכרו מסכת חוטם באחד מדוכני החוף הללו וחקרו את שונית האלמוגים של אילת, הנמצאת מטרים ספורים מהחוף במים.

למי שרוצה לחקור את המעמקים, אילת היא גם המקום המושלם לטיול יום לים סוף עם החופים היפים, הנוף היפה והאוכל והשתייה הטובים.

אילת ממוקמת ליד המדבר

אז אחד הדברים הכי מצחיקים לעשות שם הוא לצאת לספארי ג'יפים. אם אינכם רוצים נסיעה בכביש, תוכלו לטוס לירושלים לטיול יום או אפילו לסיור לילי. אנו ממליצים בחום לעצור בירושלים, תל אביב, רמאללה, חברון, שכם וערים אחרות כדי לבקר באילסת וליהנות מנוף פנטסטי של ישראל, המזרח התיכון והעולם.

אם אתם רוצים לקחת את ילדיכם לאילת לכמה דברים בלתי נשכחים

תוכלו לשכור ציוד שנורקלינג, לשחות בשוניות, לקחת אותם לחוף הים או אפילו לקחת את הילדים לשיט בסביבה, שזה היסטורית וגאולוגית סביבך. אל תשכח לבקר במצגת המולטימדיה שלנו כדי לקבל מושג טוב יותר על תקציבך ומה תוכל להוסיף לרשימת הדלי שלך של Eilsat.

אם לא בא לכם לקפוץ למים

תוכלו להיכנס לאווירה לקראת השבת, להירגע על החוף, להשאיר את חגיגות השבת מאחור או להירגע עם הסנדנוב ממנו אתם נהנים באילת. צללו לים סוף, קחו מעט אוכל, אבל צפו למצפה התת ימי Eilsat כדי לראות חלק מחייה הימיים מבלי להירטב.

פאגו פאגו

היא המסעדה שאליה אתה יכול ללכת, אבל אתה יכול גם ליהנות מהמסעדות הרבות באילת, כמו בצלם או קיבוץ. Eilsat היא עיר עם פעילויות רבות המתרחשות בעיר ובסביבתה. היא ידועה בזכות החופים היפים והאטרקציות הגיאולוגיות שלה, והיא ביתם של כמה מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם, מהים האדום ועד הים התיכון.

בביקור הבא שלך בישראל, אל תחמיץ את רשימת 10 הדברים המובילים לעשות באילת להרפתקה בים האדום. מרינת Eilsat בקצה המזרחי של EILat היא הסירה הראשונה בעולם עם זכוכית לתיירים שרוצים לחוות את הים האדום מקרוב ואישי.

האטרקציה באילת היא פארק המצפה התת ימי, המציע לכם נוף ייחודי של ים סוף וסביבתו הטבעית. תיהנו מתענוגות חוף ים סוף טיפוסי תוך צפייה בדולפינים בסביבתם הטבעית. שונית הדולפינים היא מקום תיירותי מפורסם שמכוסה וביקרה העיר EILat.

המצפה מבקר על ידי מאות אנשים מדי יום

משום שהוא מציע נוף ייחודי של ים סוף וסביבתו הטבעית. חוף האלמוגים ידוע כאחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר באילת ונמצא ברשימת כל האטרקציות שאסור לפספס. הפייבוריט האישי שלי הוא אקווה ביץ 'וחוף מגדל, שיש בהם את כל המתקנים שתזדקקו אי פעם לצלילה ושנורקלינג ב- EILat. אולי החוף המפורסם והפופולרי ביותר באיילסאטס הוא החוף בו תוכלו להשתזף, להשתזף, לשנרקל, לצלול, לשחות, לגלוש, לדוג, לצלול או אפילו לשנרקל.

לאילת יש הרבה מה להציע בביקור במספר אתרי תיירות, אבל אני מקווה שתיהנו מכל הפעילויות הנהדרות, כולל חוף הים, הטבע והרבה אור שמש. ביבי, יש כל כך הרבה דברים נהדרים לעשות באילסאת שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *