טנריף הוא המקום להיות בו אם אתה רוצה ליהנות משמש חורפית באירופה בפברואר. טמפרטורות החורף החמות הופכות אותו לאחד היעדים הטובים ביותר באירופה לחקור בחורף. האי שומר על טמפרטורות נעימות לאורך כל השנה, מה שהופך אותו ליעד מושלם לחורף גם בחודשי הקיץ.

אם אתם מחפשים יעד חורף נהדר באירופה עם טמפרטורות חמות ומזג אוויר טוב

תוכלו למצוא הרבה דברים נהדרים לראות בלנזרוטה. סיציליה היא גם יעד נהדר עבור שוחרי שמש בחורף ואחד המקומות הטובים ביותר לבלות בסתיו באירופה. היעדים היפים שניתן לבקר בהם בחורף תחת השמש, כמו פלרמו, בולוניה וסיציליה, הם כולם יעדים נהדרים עבור מחפשי שמש בקיץ בחודשי הקיץ.

איי אירופה הם כל בחירה מצוינת אם אתם מחפשים יעד נופש נהדר באירופה עם טמפרטורות חמות ומזג אוויר טוב

אך טנריף היא ללא ספק האהובה עלי ביותר. אף על פי שהם אינם חלק גיאוגרפי מיבשת אירופה, האיים הקנריים הם אחד היעדים הפופולריים ביותר לחיפוש אחר שמש באירופה. האיים הקנריים מורכבים משמונה איים, הפופולריים בקרב נופשים. אם אתם מבקרים בפעם הראשונה באיים הקנריים, הייתי ממליץ לבחור באחד או שניים מהאיים הללו, כמו לנזרוטה, סנטאנדר, לנזרוטה או טנרסייף.

טנריף, גראן קנריה, לנזרוטה ופורטוונטורה הם היעדים הפופולריים ביותר מבחינת המבקרים, ואחריהם סנטנדר והאיים הקנריים במקום השני והשלישי.

טנריף וגראן קנריה הם יעדים מושלמים עבור אנשים המחפשים מגוון במקומות בהם הם מבקרים. לפני שתחליט לבחור בין שני היעדים הללו כמילוט הטרופי הבא שלך, עליך לדעת את הדמיון והשוני ביניהם.

אם אתם מעוניינים בהיסטוריה, כדאי לחקור כמה מהמראות החשובים ביותר בטנריף. האזור כמעט קסום, וזה מקום טוב לבקר בו, ואם כן, תתפלאו מיופיו של האי היפהפה הזה.

מיקומה מבטיח כי ולנסיה נהנית ממזג אוויר חם בכל ימות השנה, מה שהופך אותה ליעד המושלם לחופשת קיץ, במיוחד בחודשי הקיץ.

לתיירים המחפשים יעד חוף באירופה בספטמבר

איביזה צריכה להיות עצירת הביניים שלך. אם אתם אוהבים חופים ורוצים לראות חוף ללא קהל, זהו אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בטנריף. חוף לימסול מציע נופים נהדרים של ספרד והים התיכון, מה שהופך אותו לאחד מיעדי החוף הפופולריים ביותר באירופה לבקר בספטמבר. הכי חם כאן, אפילו באביב, ולכן זה כל כך נהדר.

אם אתם אוהבים את טנריף

תוכלו להאריך את חופשתכם באיים הקנריים בביקור בפורטנטוונטורה, אחד מהם. יש לו הרבה מה להציע למטייל והוא מורכב מכמה איים, אשר האי גראן קנריה הוא הפופולרי ביותר, שם בספטמבר תוכלו למצוא כמה מהחופים הטובים באירופה.

הארכיפלג מורכב מהאיים הקנריים, ארכיפלג בים התיכון מול החוף המערבי של ספרד. הוא כולל את האיים הידועים טנריף, גראן קנריה, פורטוונטורה, סנטאנדר וגרנדה, כמו גם האי הקטן לה פלמה.

טנריף

היא יעד נהדר באירופה מכיוון שהיא אחד המקומות הבודדים בעולם בהם תוכלו להתפשט על החוף ולשחות במשך ימים. האביב מתחיל במרץ, ויחד עם העובדה שהטמפרטורות בקושי יורדות מתחת ל 18 מעלות ביום, זהו יעד מושלם לסוף שבוע שטוף שמש. אם אתם מחפשים חופשה פשוטה וזולה באיים הקנריים או אפילו הפסקה קצרה לספרד, טנריף היא האופציה הטובה ביותר. זוהי גם הטיסה הקלה ביותר לארבע שעות לאירופה, כך שאולי אפילו תזכו להתרחק מהערים ה"אירופיות "הקרירות יותר בהן תוכלו לבקר בשלב זה, עם סוף שבוע וטיול צדדי יותר.

טנריף

היא גם בחירה טובה לחופשת חורף בדצמבר, מכיוון שהיא חמה ושטופת שמש, שהיא העונה המושלמת לחופשת קיץ באיים הקנריים. קרואטיה היא יעד נהדר לשמש חורפית באירופה אם אתם מחפשים אי בו תוכלו ליהנות מחורף חם ללא מיזוג אוויר או מים חמים.

טנריף, החברה הגדולה ביותר בארכיפלג, ידועה בחופיה היפים, בנוף היפה ובמזג האוויר הטוב. לאיים הקנריים יש משהו נהדר להציע ולמרות שהם ממעטים לרדת מתחת ל -20 מעלות צלזיוס, הם אחד המקומות היפים ביותר לחופשת חורף בקיץ באירופה.

יש הרבה מה שהופך את טנריף ליעד אידיאלי בכל ימות השנה, אבל זה גם אחד היעדים הפופולריים ביותר לחופשות משפחתיות באירופה בקיץ, ומציע למשפחות אינסוף מקומות לגלות והרבה כיף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *