בבוקרשט יש כמה מלונות רמדה, אך זה שבמרכז העיר נמצא במקום שנקרא כיכר טורקית. אל תחמיצו את Pura Vida Sky Bar, המציע את אחד הנופים הטובים ביותר של העיר העתיקה ומיקומו מושלם. מה שאני אוהב בערים במזרח אירופה זה כמה הכל משתלם.

המטרד הגדול ביותר שלי בבוקרשט

הוא שהוא אינו מציע את אווירת ה"אחרות "השופעת בערים המקסימות ברומניה. קל להתאהב ביעד אם הוא לא שורף לך חור בכיס, אבל לבוקרשט יש כמה גורמים מנצחים. רבים אומרים שזו אחת הערים הבטוחות באירופה, ואני מרגיש בטוח בבוקרשט כי אני מרגיש ברחובות העיר ניו יורק.

יש מטיילים שלא חושבים שבוקרשט

היא מקום נהדר להכיר את רומניה. אל תבינו אותי לא נכון – זה מקום עם הרבה אנשים נהדרים, פארקים נהדרים ואנרגיה רבה. בירת בוקרשט הבירה בהחלט שווה ביקור בטיול שלכם ברומניה, במיוחד אם זו נקודת ההתחלה שלכם ברגע שאתם מגיעים למישור ומחוברים לשדה התעופה.

באשר לבירה בוקרשט

היא לא בירת אירופה הממוצעת, עם הרבה תיירים, תורים ענקיים מול מוזיאונים וקבוצות גדולות שמגיעים לכל מקום. הוא שומר על הקסם והיופי המקומי, וגם אם זה לא קל במבט ראשון (ובואו נודה בזה, זו אולי לא העיר הכי יפה), התרבות וההיסטוריה של העיר ואנשיה בהחלט ישבו את ליבכם. זו הייתה הפעם השנייה שלי בבוקרשט והפעם החוויה בעיר הייתה פרויקט פרטי של רומנים שאוהבים תיירות ברומניה, והם ארגנו טיול לקידום המדינה ברשתות החברתיות והצגתה לעולם.

שוכנת באמצע הדרך בין הקרפטים לים השחור בדרום מזרח רומניה

בוקרשט היא עיר מרגשת לביקור. מצפון-מערב לעיר נמצאת הכביש המהיר Transfagarasan, אשר ברומניה נבחר על ידי סדרת הטלוויזיה הבריטית Top Gear לכביש המהיר הטוב ביותר בעולם. דרכים סוערות חוצות את ההרים וכמה מהנופים היפים ביותר ברומניה.
למידע נוסף בתחום של למה שווה לטוס לבוקרשט? ולטוס לבוקרשט מומלץ לבדוק כאן: xn--5dbij3dfg.co.il

טיול של יום שלם לבוקרשט כולל ביקור בטירת דרקולאס ובטירת בראן

סיור בעיירה מימי הביניים בראשוב, כרטיסי כניסה ותחבורה הלוך ושוב. Caru cu Bere, המסעדה הוותיקה ביותר בבוקרשט היא המסעדה הרומנית הטובה ביותר בעיר. וכמובן, לא חייבים לעזוב את הארץ כדי לטעום את המאכל הלאומי של רומניה, סרמל (רולדת כרוב רומנית).

טיול יום לבולגריה מבוקרשט

טיול יום מלא מבולגריה לבירת ימי הביניים וליקו טרנובו. כיכר המהפכה היא נקודת התייחסות חשובה ומקום בעל חשיבות היסטורית במרכז העיר בוקרשט. זו תחנה ראשונה טובה בטיסתך לבוקרשט ולאחר הנחיתה תגיע לכמה אתרים פופולריים.

פארק המלך מיחאי

הנחשב לפארק היפה ביותר בבוקרשט, משתרע על שטח של 187 דונם ו -74 מהם אגמים בתוליים המשמשים לספורט ימי. בצד המערבי של הפארק יש את מוזיאון הכפר דימיטרי גוסטי המפורסם שחובה לבקר בו אם אתם בבוקרשט. אם תישארו בעיר העתיקה של בוקרשט, תוכלו לטייל גם לגני צ'יסמיג'יו של 15 דונם.

קשת הניצחון של רומניה ממוקמת בחלקה הצפוני של בוקרשט ונבנתה זמן קצר לאחר שהמדינה קיבלה עצמאות בשנת 1878

בתקופה הקומוניסטית במדינה, ניקולה צ'אושסקו פינה רבים מהשכונות המסורתיות של העיר כדי לבנות את השדרות שלה מחווה לסוציאליזם. בכך הוא הצליח להשמיד חלק ניכר מהיופי המקורי ומהארכיטקטורה ההיסטורית של העיר.

אני מבין שבעיר שיכולה להיות לחוצה

זה רעיון טוב לבלות כמה שעות בפארק. בבוקרשט יש כמה פארקים מדהימים, אבל אני ממליץ על פארק הרסטראו בצפון העיר. נראה מושלם, אבל אם תסתכלו סביב תראו שהעיר הפכה ליעד מסיבות של אירופאים ומספר מועדוני החשפנות מדאיג.

יש טיסות ישירות מארצות הברית לבוקרשט

וכשמגיעים לעיר הטיסות עוצרות במקומות כמו ברלין, פראג ולונדון, עם זמני טיסה לניו יורק (10 שעות), שיקגו (11 שעות ), לוס אנג'לס (13 שעות) וסן אנטוניו (13 שעות). חברות התעופה העיקריות בארה"ב המציעות טיסות המשך מ / אל בוקרשט הן דלתא (ארה"ב) ואמריקן איירליינס. חברות תעופה אחרות המשרתות את העיר כוללות את אייר פראנס, רויאל ג'ורדניאן, אליטליה, לופטהנזה ובריטיש איירווייס.

טיסות מארצות הברית נוחתות בשדה התעופה הבינלאומי הנרי קואנדה באוטופני כ -11 קילומטרים מדרום לבוקרשט

שירות השעה 7 בבוקר כולל כיבוד והזמנת הטיסה הוכרזה על ידי הקמת מטבח בשירות עצמי. אם ההגעה מאוחרת מעט, הנוסעים עשויים להחמיץ את טיסת המשך שלהם לטורונטו, אך הודעה ותקשורת יינתנו על מנת לקבל טיסות המשך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *