השקעתם מאמצים רבים וזמן רב בתכנון הטיול שלכם לחול ובמציאת הדיל הכי מתאים לכם. נוסף על כך, חקרתם על האזור אליו אתם טסים ומצאתם את האתרים בהם תרצו להיות במהלך הטיול המרגש שתכננתם לכם. כבר בתחילת התכנון של הטיול מגיעה ההבנה שיש צורך ברכב לטיול אם אתם רוצים לטייל בקצב שלכם ולא להיות תלויים בתחבורה ציבורית. מעבר לכך קיימים מקומות ברחבי העולם (בעיקר האזורים הכפריים והמיוחדים) שאליהם לא ניתן להגיע על ידי תחבורה ציבורית. התכנון של השכרת הרכב מראש לא פחות חשוב מתכנון הטיול עצמו, כדאי לבצע את השוואת המחירים ואת כל תהליך השכרת הרכב עוד בארץ כדי שלא תגיעו אל היעד שלכם ותתחילו לערוך חיפושים אחרי הרכב המתאים בשבילכם לטיול.

כיום, עקב הוזלת המחירים בתחום השכרות הרכבים חלה עלייה רבה בהשכרות הרכבים בזול בכל רחבי העולם. ניתן לראות כיום יותר ויותר אנשים אשר מעדיפים לשכור רכב בטיולים שלהם ובוחרים שלא להסתמך על התחבורה הציבורית במקום בו הם נמצאים.

תמיד עדיף להזמין מראש

כמעט בכל המקרים המחיר שתשלמו כאשר תזמינו רכב מראש יהיה נמוך משמעותית מהמחיר אשר תשלמו כאשר תזמינו רכב להשכרה במדינה אליה טסתם. יתרה מכך, הזמנת הרכב מראש לשדה התעופה תחסוך לכם את עלות המונית אל בית המלון בו אתם שוהים (דבר שיכול להיות יקר בחלק מהמקרים). אם לא תבצעו את הזמנת הרכב השכור מראש תהיו נתונים תחת לחץ בעת ההגעה אל היעד שלכם ותוכלו ליפול בפח של חברות שמבצעות "עקיצות" על תיירים, במקרה הטוב ביותר תשלמו מחיר יקר יותר מזה שהייתם משלמים בהזמנה מראש, במקרה הרע ביותר ינסו לסחוט ממכם כסף רב בעקבות כך שפגעתם ברכב.

סיבה נוספת להזמנת הרכב השכור מראש היא הנוחות בה תוכלו לבצע את השוואת המחירים (למשל בעיה באינטרנט בשדה התעופה תמנע מכם את היכולת לערוך השוואת מחירים כאשר נחתתם ואתם כבר רוצים לשכור רכב, השוואת מחירים נוחה יותר לביצוע במחשב מאשר בטלפון נייד).

איך יודעים איזה רכב מתאים לטיול שלנו?

ישנם מספר דברים שחשוב לעבור עליהם לפני שבוחרים את הרכב אותו נרצה להשכיר לטיול שלנו: ראשית, חשוב לבדוק את מספר הנפשות שיסעו ברכב לאורך כל הטיול, חשוב לבדוק את כמות המזוודות שילוו אותנו לאורך כל הטיול כדי לדעת מה גודל תא המטען המינימלי שצריך להיות לרכב, מעבר לכך חשוב לדעת בדיוק מה אנחנו מביאים איתנו כדי שלא יווצר מצב של חוסר מקום ברכב אותו השכרנו.

לאחר קריאת כל הנקודות שצוינו בפניכם יכול להיות שתבחרו רכב גדול יותר מהרכב בו אתם משתמשים בארץ, חשוב להתייחס גם לאורכן של הנסיעות מכיוון שנסיעות ארוכות מצריכות מקום לנוח ולהסתובב בו ברכב. במיני וואנים ורכבי סטיישן מסוימים יש תאי מטען גדולים במיוחד שיכולים להכיל ציוד רב, בנוסף לכך יש בהם מקום שמאפשר לנוח ולהסתובב בזמן נסיעות.

בטיחות לפני הכל

היתרון הבולט והחשוב ביותר בהשכרת רכב הוא בטיחות ותקינות הרכב. כאשר הזמנו רכב מחברת השכרת רכבים אמינה נוכל להיות בטוחים כי הרכב אותו הזמנו מטופל באופן קבוע כל פרק זמן קצר דבר המבטיח לנו רמה גבוהה של בטיחות ותקינות של הרכב.

השכרת רכב לטיול=טיול חלומי

בין אם בחרתם לטייל עם חברים, משפחה, או אפילו לבד השכרת רכב למען הטיול שלכם היא הבחירה הכי טובה שתעשו אם אתם רוצים לטייל בתאים שלכם.

במידה ורוב הטיול שלכם מתוכנן להיות בתוך הערים הגדולות והמפותחות יותר השכרת רכב היא פחות בשבילכם מכיוון שהתחבורה הציבורית בערים הללו תענה על הצרכים שלכם.

כיום, תוכלו למצוא סניפים להשכרת רכבים בכל מקום בארץ ובעולם על ידי חיפוש פשוט וקל באינטרנט, לדוגמא: השכרת רכב באילת, השכרת רכב באמסטרדם וכו'.

רכב
רכב צילום אילוסטרציה Pixbay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *