קרדיט לתמונות FREEPIK

אילת, בירת התיירות הדרומית של ישראל, מציעה לכל אורך השנה מגוון עשיר של אטרקציות לכל הגילאים. מילדים ועד בוגרים. עם זאת, אין ספק שהביקוש בעיר הולך וגובר ככל שאנו נכנסים אל חודשי הקיץ. זהו הזמן שבו החום הגדול הופך את הבריכות בבתי המלון וכמובן את הים האדום לאטרקטיביים ומרעננים במיוחד. אז אילת מצטחצחת בימים אלו עם הקיץ הנכנס, ואם גם אתם שוקלים לצאת לחופשה בעיר בקרוב, כדאי שתכירו כמה מהאטרקציות הבולטות.

בואו נתחיל עם המצפה התת ימי

כאמור, לאורך השנה מציעה אילת אטרקציות רבות, ובהן בולט במיוחד המצפה התת הימי שפועל בהצלחה עוד משנת 1975. מדובר באזור רחב ידיים שבו פזורים שורה ארוכה של מתחמים, כל אחד מהם בעל מאפיינים ייחודיים משלו. חשוב שתדעו, שהכרטיס שאתם קונים למצפה התת ימי תקף לשלושה ימים רצופים, כך שתוכלו להיכנס יום אחרי יום בלי שום בעיה. הרעיון שמאחורי זה, הוא לאפשר לכם לשלב אטרקציות ובילויים נוספים במהלך היום, ומבלי שתצטרכו לבלות שעות ארוכות כדי לעבור על כל האטרקציות שיש בתוך המצפה.

אכן, המצפה התת ימי מציע שורה ארוכה של אטרקציות מלהיבות. בין היתר, ניתן לסור אל בריכת הכרישים הגדולה מסוגה במזרח התיכון, להיכנס למתחם ענק המציג את חיי הלווייתנים עם מערכת קולנוע משוכללת, לסור אל בריכת צבי הים שהמצפה מציל, מגדל ומשחרר בחזרה אל הים, ולרדת 6 מטרים מתחת לפני המים במדרגות המצפה, עד לשוניות המרהיבות.

כמו כן, המצפה התת ימי ימציעה מתחמים של דגים נדירים, בעלי חיים ימיים הזוהרים בחושך, ואטרקציות אקטיביות יותר כמו צלילה, שנרקול בבריכה עם דגים, שייט בסירת זכוכית קורל 2000, סיורים מודרכים, משחקים לכל המשפחה, ועוד. יש מלציין כי חלק מהאטרקציות האקטיביות אינן כלולות בכרטיס, כך שהן מצריכות תשלום נוסף וכן הזמנה מוקדמת מראש.

אטרקציות נוספות באילת בקיץ

מלבד המצפה התת ימי, יש כמובן עוד אטרקציות רבות נוספות. כך למשל, מי שרוצה להצטנן מהחום יכול להיכנס אל קניון אייס מול הנמצא באזור הצפוני של העיר, לא רחוק מהמלונות. בקניון הזה ממתין לכם מתחם החלקה על הקרח, ממש באמצע המדבר, וכן שורה ארוכה של סימולטורים ומשחקי וידאו מהמתקדמים ביותר. בזמן שהילדים מתלהבים, המבוגרים יכולים לשבת על כוס קפה או גלידה במיזוג, ולתור את חנויות המותגים.

לבסוף, אטרקציה אחרונה למאמר זה היא מתחם טופ 94, המתאים לילדים, נוער ומבוגרים המחפשים פעילויות יותר אקסטרימיות, בסגנון של קירות טיפוס.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *