מלונות בירושלים  – אחת השכונות המרתקות בירושלים היא שכונת עין כרם. השכונה ממוקמת לא רחוק מבית החולים הדסה, והיא בעבר הייתה למעשה כפר נפרד מהעיר, שסופח אליה.

בעין כרם ישנם מבנים ואתרים אשר קדושים לשלושת הדתות והיא מציעה חוויה מאוד מיוחדת של קדושה, סביב חורש טבעי וצמחייה ירוקה. מומלץ לטייל בשכונה בהליכה חופשית, או שתוכלו גם לקחת חלק במגוון של סיורים מודרכים המתקיימים בשכונה. בעין כרם מצויות כמה מסעדות מצוינות, ואפשרויות לינה נוחות. מלונות בירושלים פורסים באזורים רבים בעיר, ואם אתם רוצים להנות מהאווירה הירוקה של העיר תוכלו ללון באזור עין כרם.

מה עושים בעין כרם

מלון בוטיק – עין כרם היא שכונה עם המון פינות חמד נסתרות מאחוריהן עומדים סיפורים מרתקים, כמו גם מגוון של מסלולי הליכה וחורש טבעי וירוק. כך למשל אחד האתרים הקדושים בשכונה הוא מעיין מרים, המושך אליו צליינים רבים. הנוצרים מאמינים שבאתר מעיין מרים נפגשו מריה ואלישבע כאשר הן הרות. ממש מול מעיין מרם מצוי הבוסתן החברתי של עין כרם.

מלון בוטיק ירושלים – זהו בוסתן קהילתי עם עצים וערוגות אליו מגיעים תושבי השכונה לשתול ולנטוע, ולהנות מפיקניק משפחתי. בעין כרם מצויה גם אחת הכנסיות הנודעות הלא היא כנסיית יוחנן בהרים. לצד האתרים המרתקים בשכונה תוכלו גם להנות מאפשרויות לינה מצוינות. מלונות בירושלים הממוקמים בעין כרם מציעים חווית אירוח ברמה גבוהה ביותר – יש מלונות בוטיק, יש צימרים ויש אפשרויות לינה נוספות, לזוגות ולמשפחות.

שירה וסיפורים בעין כרם

מלון בוטיק – התושבים בעין כרם, כאלפיים במספר, מציעים חוויה מקומית ייחודית, כאשר רבים מתושבי המקום פותחים לרווחה את ביתם לביקור, עם פעילויות שונות. כך למשל תוכלו לבקר בביתם של אליעזר ושושנה. על גג ביתם מתקיימים ערבי שירה בציבור והם מציעים גם מופע קומי על סיפורי יהדות מרוקו. אומנים שונים גרים בעין כרם ורבים מהם מציעים בסמוך לביתם להשתלב בסדנאות אומנות שונות. גם מלונות בעין כרם מעוצבים ומספרים כל אחד את סיפורו. מלונות בירושלים הם מעוצבים ומושקעים, ותוכלו להנות מלינה מפנקת בעין כרם במלון איכותי ומפנק.

קרדיט תמונות: pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *